#Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.
— Gerard Bos (@GerardBos) 31 augustus 2015
LEES OOK: 'Mokerslag voor Genk: duo goudhaantjes richting exit'
#Cambuur ontkent desgevraagd interesse in #Bizot. "Klopt niet. Het heeft nooit gespeeld", zo krijg ik te horen. Doelman komt dus NIET.
— Gerard Bos (@GerardBos) 31 augustus 2015
LEES OOK: 'Mokerslag voor Genk: duo goudhaantjes richting exit'
Moet hij een nieuwe kans krijgen bij Genk?