Anderlecht miste drie strafschoppen tegen KV Mechelen. Dat bezoekers pakten zo nog een punt en waren niet de enigen die profiteerden van de strafschopmissers van paars-wit. Ook gelegenheidssponsor MaVoRec kon tevreden terugblikken. Drie strafschoppen missen (of gestopt zien) in één wedstrijd: het is zeldzaam. Weinigen zullen ooit kunnen zeggen dat ze het hebben meegemaakt. Voor gelegenheidssponsor MaVoRec Sportswear uit Putte was het alvast mooi meegenomen. Als winnaar van een wedstrijd van BNP Paribas Fortis mocht het reclame maken op de shirts van Anderlecht. Doordat paars-wit drie elfmeters miste, doken de beelden in heel Europa op. En zo kreeg MaVoRec veel publiciteit. "Op Facebook kan ik de reacties niet volgen, zoveel zijn het er. Onze site kreeg al meer dan duizend bezoekers", zegt zaakvoerder Stijn Vekemans tevreden in Het Nieuwsblad. "Bovendien zijn wij vooral supporter van KV Mechelen. Wij zijn dus heel blij!"