Beerschot V.A. weet nog niet in welke reeks het volgend seizoen zal voetballen, maar de Kielse Ratten hebben wel een nieuw project voorgesteld. Ze maakten dat bekend via hun website.
"Beerschot pakt uit met z’n eigen merk. ‘Thirteen’ heet het Kielse label dat al meteen zal prijken op de shirts van volgend seizoen. Beerschot is de enige Belgische profclub die haar eigen merk en shirts ontwikkelt. ‘Wij zijn strijdvaardig op alle vlakken. Het is een boeiende week. We zullen ook onze nieuwe shirts laten zien, en de abocampagne opstarten. We proberen allemaal samen sterk uit deze moeilijke periode te komen", laat de club weten.
Voorzitter Francis Vrancken is zeer tevreden. "Dit is het resultaat van een uitstekende samenwerking met United World. United World is het overkoepelende bedrijf dat Beerschot, Sheffield United en Al Hilal United Emirates ondersteunt op het vlak van sponsoring en marketing. Die schaalvergroting biedt enorme mogelijkheden, zonder onze eigenheid te verliezen. Wij zijn er samen van overtuigd dat Beerschot sterk genoeg is om z’n eigen merk te hebben en z’n eigen shirts te produceren. Onze spelers en supporters zullen dit met nog meer trots dragen!"