RSC
Anderlecht stond jarenlang stil en dat was in alle facetten te zien. Paars-Wit is echter eindelijk weer een modern bedrijf aan het worden.
Vincent Kompany is net als Peter Verbeke mee met de laatste technieken inzake data. Dat is bij Europese topclubs al vele jaren zo, Kompany zag dat bij Manchester City, en daarom werd Lee Mooney als dataspecialist aangetrokken.
De Tijd weet dat Kompany ook de communicatie van de club aanpakte.
RSCA toont zich de laatste weken een stuk frisser op de sociale media.
De krant weet dat Kompany Tim Borguet heeft weten te overtuigen om de nieuwe communicatiedirecteur te worden. Hij kent Kompany al jaren en werkte voor reclamebureau Boondoggle, en zij waren in 2014 nog de grote gangmaker achter de geslaagde mediacampagne rondom Kompany en de Rode Duivels.
Daarnaast kwam ook Brecht Vaes de rangen versterken. Hij komt over van Studio Brussel, waar hij indruk maakte met zijn online aanpak. Bij
Anderlecht moet hij het online gedeelte een forse duw in de rug geven, wat tot op heden lijkt te lukken.