België won met 0-2 van Finland, maar indrukwekkend was de prestatie niet. In Nederland maakten de Belgen niet veel indruk. Zij zien maar een aantal topspelers.
LEES OOK: Waanzinnige beelden: Oranje-legioen palmt Kansas City in
België won met 0-2 van Finland, maar indrukwekkend was de prestatie niet. In Nederland maakten de Belgen niet veel indruk. Zij zien maar een aantal topspelers.
LEES OOK: Waanzinnige beelden: Oranje-legioen palmt Kansas City in
Eens met Van der Gijp?