Standard al twee jaar in een dip, zegt Johan Boskamp. #STACLU #crokycup @standard_RSCL @clubbrugge https://t.co/cCacPpyYLj
— sportnu (@sportnu_be) March 4, 2021
LEES OOK: Marc Coucke heeft het gehad: "Geen zin om te lachen!"
Standard al twee jaar in een dip, zegt Johan Boskamp. #STACLU #crokycup @standard_RSCL @clubbrugge https://t.co/cCacPpyYLj
— sportnu (@sportnu_be) March 4, 2021
LEES OOK: Marc Coucke heeft het gehad: "Geen zin om te lachen!"
Zal Vanheusden meegaan naar het EK?