Boycot Patro away.Voor onze club zijn wij er altijd in binnen en buitenland ongeacht de resultaten maar nu, 2e ronde...
Posted by North Fanatics 2013 on woensdag 16 september 2015
LEES OOK: 'Niet enkel Sels en Sommer: Club denkt aan straffe rentree'
Boycot Patro away.Voor onze club zijn wij er altijd in binnen en buitenland ongeacht de resultaten maar nu, 2e ronde...
Posted by North Fanatics 2013 on woensdag 16 september 2015
LEES OOK: 'Niet enkel Sels en Sommer: Club denkt aan straffe rentree'
Is 25 euro te veel voor een zestiende finale tegen een tweedeklasser?