Boycot Patro away.Voor onze club zijn wij er altijd in binnen en buitenland ongeacht de resultaten maar nu, 2e ronde...
Posted by North Fanatics 2013 on woensdag 16 september 2015
LEES OOK: TRANSFERUURTJE: 'Anderlecht haakt af, domper voor Tzolis'
Boycot Patro away.Voor onze club zijn wij er altijd in binnen en buitenland ongeacht de resultaten maar nu, 2e ronde...
Posted by North Fanatics 2013 on woensdag 16 september 2015
LEES OOK: TRANSFERUURTJE: 'Anderlecht haakt af, domper voor Tzolis'
Is 25 euro te veel voor een zestiende finale tegen een tweedeklasser?