Turkish Airlines wil de mouw van het Barça-shirt gaan bekleden. Het Turkse luchtvaartbedrijf is geïnteresseerd in de laatste lege ruimte op het Barcelona-kit. Na Spoitify zou het een nieuwe topdeal zijn voor de Blaugrana.
FC Barcelona heeft zopas nog een overeenkomst gesloten met Spotify, het Zweedse muziekstreamingbedrijf, als nieuwe hoofdsponsor van de club. En er is nog ruimte voor de heren- en damesshirts van het Barça-eerste elftal. Voorzitter Laporta blijft volop verder zoeken naar sponsors.
Daarom is luchtvaartmaatschappij Turkish Airlines in beeld volgens Mundo Deportivo. Het luchtvaartbedrijf was eerder al verbonden aan Barça tussen 2010 en 2012. Ook toen kwam het contract er ook via... Laporta, tijdens zijn vorige 'regeerperiode'.
NAUW VERBONDEN MET SPORT
Turkish Airlines is zer sport minded. Naast River Plate in Argentinië is het ook sponsor van de Turkse nationale voetbal- en basketbalteams. Ook in het Turkse voetbal preikt de naam van de airline op shirts van onder meer Galatasaray, Trabzonspor en Bursaspor.
Vorige mouwsponsor Beko had 19 miljoen euro veil, maar tekende een ander contract voor 10 miljoen als trainingskledijsponsor. Hoeveel