Standard Luik is bezig om de selectie voor volgend seizoen te vormen. Marc Wilmots is de transfermarkt aan het afschuimen, maar kijkt ook in de eigen rangen. Op de webstek kwamen de Rouches met transfernieuws op de proppen.
Standard kondigde de contractverlenging van Belmin Dizdarevic aan. De 24-jarige Bosnische doelman kwam afgelopen winter aan en tekent nu een nieuw contract voor één seizoen met één extra optie. Hij is de nummer 3 achter Matthieu Epolo en Lucas Pirard.
LEES OOK: 'Standard pakt uit met opvallende pion: ex-Anderlecht'
In de wolkenSportieve baas Marc Wilmots is in de wolken met de contractverlenging. “Belmin is een harde werker die de afgelopen maanden veel vooruitgang met ons heeft geboekt en perfect heeft geïntegreerd in onze selectie”, klinkt het.
Ook de goalie zelf is verheugd. “Ik ben heel blij om mijn avontuur met de Rouches uit te breiden en nu deel uit te maken van de prachtige familie van de doelmannen van Standard”, aldus de 24-jarige Bosniër.
Eerst bij SL16
Dizdarevic werd transfervrij weggeplukt bij Velez Mostar in Bosnië en zal zich eerst moeten bewijzen bij SL16. Daar maakte hij afgelopen seizoen al minuten. Volgend seizoen wordt er verwacht dat hij eerste doelman zal worden in Eerste Nationale.
Belmin Dizdarević reste Rouche. Le gardien bosnien de 24 ans a signé un nouveau contrat portant sur 1 saison (+1 saison en option). Congrats, Belmin. ✍️
— Standard de Liège (@Standard_RSCL) June 26, 2026
📝 https://t.co/riXvKopZkP pic.twitter.com/NGIrAY8mdU
Stephan Calander