Voetballers zijn anno 2025 ook commerciële merken. Via allerhande deals komt er ook nog geld in het laatje. Maar ze maken ook hun eigen content. Zo ook Amadou Onana en Jérémy Doku. Beiden hadden groot nieuws.
LEES OOK: Vakantie ontspoort voor Gert Verheyen: ‘Net op tijd gered’
Eigen kanaal voor Doku"Het is zover. Ik heb altijd meer willen delen dan alleen voetbal. Ik wil mijn ware ik laten zien. Vanaf 30 juli lanceer ik mijn YouTube-serie. 6 exclusieve afleveringen. Volledige toegang tot mijn leven. Geloof, familie, voetbal — zoals je nog nooit eerder hebt gezien. Ik kan niet wachten om deze reis met jullie te delen", vertelt Doku via een filmpje op Instagram.
De huidige flankaanvaller van Manchester City gaat dus een inkijk geven in zijn leven. Dergelijke beelden doen het vaak goed, zoals tal van docu's in het verleden al bewezen. Doku springt nu dus mee op de kar.
Muzieknummer voor Onana
Onana gaat nog een stap verder. Het is algemeen bekend dat de middenvelder van Aston Villa interesse heeft in andere sectoren. Hij is bezig met mode én muziek.
De Rode Duivel heeft een nieuw nummer uitgebracht: Mexique. Onana deelde het mee via de sociale media. Gaat hij ook succesvol zijn in de muziekwereld?