Er is de voorbije maanden al heel wat veranderd bij Antwerp. De immer ambitieuze Paul Gheysens gooide het sportieve beleid over een andere boeg met het aantrekken van technisch directeur Marc Overmars en trainer Mark van Bommel, terwijl hij ook weer de nodige miljoenen in de club pompte. Maar nu zet Antwerp wel een stap om minder afhankelijk te worden van zijn mecenas.
De club heeft immers een nieuwe hoofdsponsor weten te strikken. "Royal Antwerp Football Club gaat vanaf dit seizoen in zee met betFIRST. Het stamnummer 1 van het online sportwedden wordt als shirtsponsor één van de belangrijkste partners van Rood-Wit", laat de club weten. "De samenwerking is erop gericht om zowel op als naast het veld van grote betekenis te zijn voor iedereen die zich verbonden voelt met de club en de stad Antwerpen. Deze vijfjarige overeenkomst geeft de club de mogelijkheid om verder door te groeien als Belgische topclub op zowel sportief als maatschappelijk vlak."
Op de shirts zal betFIRST de plaats innemen van Ghelamco. "Het bedrijf van voorzitter Paul Gheysens blijft onlosmakelijk verbonden met de club en zal mee verder bouwen aan de ontwikkeling van The Great Old", verzekert Antwerp wel. Samen met zijn nieuwe sponsor kondigt Antwerp ook aan dat het zijn community werking zal uitbouwen. Die zal voortaan ook de naam 'Antwerp First' meekrijgen. Die naam zal ook regelmatig op de wedstrijdshirts verschijnen om het project meer visibiliteit te geven.
Betfirst nieuwe hoofdsponsor van Royal Antwerp FC! 🤝🔴⚪
— Royal Antwerp FC (@official_rafc) July 1, 2022
Onze nieuwe partner prijkt meteen op onze nieuwe shirts voor komend seizoen!
Kom meer te weten! 👇
▶ https://t.co/53Hp6WCYUf#OneRedFamily #AntwerpFirst#betFIRST @betFIRST pic.twitter.com/35HfVyvs5p