Kevin De Bruyne viel zeer goed in tegen Italië. De ervaren Rode Duivel was na de match zeer eerlijk en realistisch. Hij benoemde de dingen zoals ze zijn.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Kevin De Bruyne viel zeer goed in tegen Italië. De ervaren Rode Duivel was na de match zeer eerlijk en realistisch. Hij benoemde de dingen zoals ze zijn.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Heeft De Bruyne gelijk?