België speelde niet slecht tegen Estland, al was het vooral het aanvallende compartiment dat zich toonde. Achteraan waren er de nodige problemen. Dat zag ook Peter Vandenbempt.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
België speelde niet slecht tegen Estland, al was het vooral het aanvallende compartiment dat zich toonde. Achteraan waren er de nodige problemen. Dat zag ook Peter Vandenbempt.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Moet Vanheusden starten tegen Tsjechië?