België ligt uit het EK. Italië won verdiend met 1-2 en game over. Franky Van der Elst was uiteraard teleurgesteld. Toch sprak hij van een goede match.
LEES OOK: Vanaken beleeft WK-hel: Garcia maakt het nóg pijnlijker
België ligt uit het EK. Italië won verdiend met 1-2 en game over. Franky Van der Elst was uiteraard teleurgesteld. Toch sprak hij van een goede match.
LEES OOK: Vanaken beleeft WK-hel: Garcia maakt het nóg pijnlijker
Een verdiende kwalificatie voor Italië?