Eden Hazard mocht tegen Denemarken in de tweede helft invallen. ‘Hazardinho’ deed dat niet slecht. Marc Degryse ziet beterschap bij Hazard.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Eden Hazard mocht tegen Denemarken in de tweede helft invallen. ‘Hazardinho’ deed dat niet slecht. Marc Degryse ziet beterschap bij Hazard.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Gaat Hazard nog bepalend worden voor België?