Net als tegen Rusland speelde België geen sterke wedstrijd. De Rode Duivels lijken volgens Marco van Basten niet volledig door te duwen. Hij is lovend voor de smaakmakers.
LEES OOK: Marc Coucke heeft het gehad: "Geen zin om te lachen!"
Net als tegen Rusland speelde België geen sterke wedstrijd. De Rode Duivels lijken volgens Marco van Basten niet volledig door te duwen. Hij is lovend voor de smaakmakers.
LEES OOK: Marc Coucke heeft het gehad: "Geen zin om te lachen!"
Eens met Van Basten?