Net als tegen Rusland speelde België geen sterke wedstrijd. De Rode Duivels lijken volgens Marco van Basten niet volledig door te duwen. Hij is lovend voor de smaakmakers.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Net als tegen Rusland speelde België geen sterke wedstrijd. De Rode Duivels lijken volgens Marco van Basten niet volledig door te duwen. Hij is lovend voor de smaakmakers.
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Eens met Van Basten?