Club Brugge verdiende meer dan de nederlaag tegen RSC Anderlecht, maar het speelde ook geen goede match. Het was immers geen goede topmatch. Philippe Clement blikte nog eens terug.
LEES OOK: "We waren nooit van plan hem naar Club te laten gaan"
Club Brugge verdiende meer dan de nederlaag tegen RSC Anderlecht, maar het speelde ook geen goede match. Het was immers geen goede topmatch. Philippe Clement blikte nog eens terug.
LEES OOK: "We waren nooit van plan hem naar Club te laten gaan"
Gaat Club zich herpakken?