Manchester United verloor gisteren dan wel met 0-1 van West Bromwich, het degradatiespook bij de Baggies is er nog niet weg.
LEES OOK: De Cat en Lukaku bij Anderlecht? Dit zegt Vitor Bruno
Manchester United verloor gisteren dan wel met 0-1 van West Bromwich, het degradatiespook bij de Baggies is er nog niet weg.
LEES OOK: De Cat en Lukaku bij Anderlecht? Dit zegt Vitor Bruno
Degradeert WBA dit jaar uit de Premier League?