Manchester United verloor gisteren dan wel met 0-1 van West Bromwich, het degradatiespook bij de Baggies is er nog niet weg.
LEES OOK: Vanhaezebrouck vindt dat 2 Duivels moeten blijven staan
Manchester United verloor gisteren dan wel met 0-1 van West Bromwich, het degradatiespook bij de Baggies is er nog niet weg.
LEES OOK: Vanhaezebrouck vindt dat 2 Duivels moeten blijven staan
Degradeert WBA dit jaar uit de Premier League?