Ook de 2de wedstrijd gewonnen. 2-1 van Noorwegen. Doelpunten Vancamp en De Smet. #U19 @Belgianfootball #Marbella
— Van der Elst Franky (@DerFrvde) 11 november 2016
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Ook de 2de wedstrijd gewonnen. 2-1 van Noorwegen. Doelpunten Vancamp en De Smet. #U19 @Belgianfootball #Marbella
— Van der Elst Franky (@DerFrvde) 11 november 2016
LEES OOK: Boskamp begrijpt kritiek op Rode Duivel niet: "Zonnesteek?"
Zullen de U19 zich plaatsen voor het EK?