Club Brugge pakte de voorbije jaren in de voorbereiding telkens uit met speciale shirts. De plaats van de gebruikelijke sponsor werd daarbij telkens ingenomen door een goed doel. Ook deze zomer herhaalt Club dat mooie initiatief.
"Al 4 seizoenen stelt Club Brugge tijdens de voorbereidingsperiode op het nieuwe seizoen een nieuwe charitypartner voor met wie ze de handen in elkaar slaat om een bepaald maatschappelijk thema aan te kaarten. Na ‘Kom Op Tegen Kanker’ (2014-2015), ‘Make a Wish’ (2015-2016), ‘Go For Zero’ (2016-2017) en ‘Child Focus’ (2017-2018) gaat Club Brugge in het seizoen 2018-2019 samenwerken met de organisatie ‘Te Gek!?’ om geestelijke gezondheid bespreekbaar te maken", laat Club weten op zijn website.
"De speciale wedstrijdshirts met het logo van Te Gek!? waarmee de A-kern tijdens de voorbereidingsperiode zijn oefenwedstrijden zal spelen, worden een eerste keer gedragen tijdens de oefenwedstrijd Club Brugge – KFC Heist van vrijdag 22 juni om 19u00. Naast de speciale wedstrijdshirts tijdens de oefenwedstrijden plant Club Brugge & Te Gek!? nog verschillende actiemomenten in de loop van het seizoen, waarmee het de samenwerking verder zal uitrollen. Ook op de jaarlijkse Fandag van zondag 8 juli is Te Gek!? aanwezig met haar grote Infomobiel, met daarin onder andere tablets, een cinemazaaltje en zelfs een kleine radiostudio. Daar kunnen fans heel wat informatie en beeldmateriaal vinden over geestelijke gezondheid en de taboedoorbreking waar Te Gek!? voor ijvert."