Manchester City ging op woensdagavond met 3-0 onderuit in de Champions League tegen Liverpool, maar vertegenwoordigt natuurlijk nog steeds een enorme marktwaarde.
Daar hoopt Tinder gebruik van te gaan maken, want de datingapp slaat de handen ineen met de Citizens. De NOS bericht: "Twee dagen na de ontluisterende 3-0 nederlaag tegen Liverpool in de Champions League doet Manchester City de harten van zijn voetbalfans toch sneller kloppen door een miljoenensponsordeal met datingapp Tinder aan te kondigen. Het is nog niet precies duidelijk hoe de samenwerking tussen beide partijen eruit gaat zien, maar City liet al wel weten dat Tinder-gebruikers toegang tot wedstrijden kunnen krijgen en dat Tinder ook aanwezig zal zijn bij evenementen in het Etihad Stadium van Manchester."
Middels een officiële verklaring laat City weten: "Tinder heeft een wereldwijd platform dat net als voetbal iedere dag miljoenen mensen bij elkaar brengt. We gaan uitzoeken hoe we ons publiek kunnen bereiken met de aantrekkingskracht van Tinder."